28. november 2021

Advent

Straks desember og 1. søndag i advent i dag. Dagene, ukene og månedene går så fort. Nå er det bestillinger på julegaver som er prioritert i år. Har valgt å ikke delta på julemarkeder, rett og slett fordi jeg selger på "digitalt håndarbeidsmarked ". Dette er en Facebook gruppe som jeg opprettet under pandemien i fjor. Gøy å se, hvor mye fint som blir laget og ikke minst solgt. 

Dette er noe av det siste jeg har laget. 

Resteteppe, laget til dobbelt seng

Grytekluter 
Bunadskopose har vært en populær ting i høst. Mange har kjøpt disse til julegaver. Alltid kjekt å ha bunadsko i kofferten på reise og da er denne helt genial. 

Bunadsko pose, årets mest solgte produkt hos meg i år


Ønsker dere en riktig god advent og nyt dagene. Senk skuldrene og ikke stress til jul❤
 

2 kommentarer:

sall1234 sa...

Hei, dette var nydelige produkter du, kan tenke meg at posen for bunadsko er populær. Lykke til med produksjonen. God advent til deg.

Annie sin hobbyverden sa...

Hei. Tusen takk for tilbakemelding. Ja, bundskoposen har vært veldig populære og må sette i gang å produsere flere❤