3. september 2023

Sommerens prosjekter

 Sommeren på Østlandet startet sent, men en halvdel av mai og hele juni lå vi der i høye dagtemperaturer og sol fra skyfri himmel. Juli og fellesferien kom, og like sikkert som ferien kom uteble sola. Det regnet og blåste i mange uker sammenhengene, og vi får håpe at høsten kommer med høye temperaturer og masse sol. Tro det eller ei, det var 19 gr. i vannet i helgen.

Her er noen av mine prosjekter og det skal videreutvikles utover høsten. Har laget meg noen fine sommer topper, en strikket topp, flere ullsokker (ikke bilde), sydde luer med forskjellige logoer og motiv på,  kort og ikke minst noen bakekleder som du legger over bakebollen når gjærbaksten skal heves. Her har jeg laget noen forskjellige tekster, har laget noen personlige og noen med litt mer frekke tekster. Flere kommer skal du se ;) 

Gleder meg til sene høstkvelder med timer foran symaskinene eller trykkemaskinen min. Har så mange ideer og prosjekter, at det gledes i å komme snart igang.

 


Hyggelig at du følger innleggende mine og håper du blir inspirert til å være kreativ på akkurat din måte. 

Ingen kommentarer: