2. oktober 2021

Endelig ett innlegg igjen.

Endelig noe å skrive om på bloggen igjen. Våren og sommeren har vært skikkelig trassig med sykdom, og dødsfall hos min kjære pappa. Håndarbeid har ikke vært så høyt prioritert,  men det har nå da blitt noe også❤ 

Det er jo en sang som heter "sommeren er kort", og det mener jeg også bokstavelig. Endelig begynner vi kanskje å se en ende på pandemien. Tror ikke den blir borte med det første, men massevaksinering gir beskyttelse og immunitet. Vi kan forhåpentligvis begynne å leve litt mer normalt etter 18 mnd.  Aktivitetsnivået begynner å ta seg opp igjen, og det sosiale følger med. 

Her er noe av det jeg har laget.


Mamma har brodert og sydd munnbind til meg, det er så flott. Derfor vil jeg vise dere dette fine. Det skulle vært brukt på 17.mai, men den dagen satt jeg å kjørte bil i 60 mil.



En sommertopp ble produsert på bilferie. Ikke noe fast mønster, men litt fra 3 forskjellige designere.  Strikket i bomull sport garn.

Høstbilder, laget med broderimaskin. Vannoppløselig stoff og organza stoff 

3 stk snøløvgenser I forskjellige størrelser. Strikket i continga, 70 % merino og 30% alpakka 




En mobiltaske til ett familiemedlem som må ha mobilen rundt halsen pga tekniske hjelpemidler 


Lillesand genser uten ermer str 5-6 år. Fargene kommer ikke skikkelig frem, men er litt mørk lavendel farge. Kr 375 kr.
 






Ingen kommentarer: