8. juni 2017

Hjemmelaget fotskrubb.


Lurer noen ganger på hvor mye rart som skal prøves ut, men når jeg ikke kan bruke kjøkkenet til å lage  noe særlig med mat, så må jeg bruke det til andre ting. (Er hyper allergisk for tiden).
I kveld prøvde jeg meg på å lage hjemmelaget fotskrubb, og kan i hvert fall bekrefte at så godt har det ikke luktet på mitt kjøkken på ca 4 måneder.


Ingredienser:
Kokos olje
Bakepulver
Salt
Lime

Så helte jeg det over i ett glass med lokk, kjøpt på Søstrene Grene. Fin størrelse på glasset, det holdt akkurat med til 1 porsjon i ett glass. Nå skal den stå å godgjøre seg på kjøkkenbenken til i morgen.

Nå blir det myke og fine føtter fremover, og for sånn ca nesten ingen kroner. Deler oppskriften, når jeg finner ut om jeg er fornøyd. Blir jeg mindre fornøyd, så må jeg teste ut litt til.
 
 
Føler meg litt som Pippi om dagen, ønsker å prøve noe nytt til stadighet!

Ingen kommentarer: