19. juni 2017

En ny veske ble til

Alle mine nære og kjære venninner vet at jeg alltid har interessert meg for vesker og lommebøker. Det har blitt bedre med årene, i hvert fall når det gjelder å kjøpe. Når jeg begynte å sy selv igjen, så har veskene økt i takten med interessen. Det blir til stadighet skapt en ny veske på syrommet. Her har jeg sydd veske " sommer shopping" av Bente Malm som sto i siste nummer av My quilt. Valgte å lage en ekstra lomme inni med glidelås, det syntes jeg hører med i en veske som er "åpen" fra toppen.



Oppskriften kan ikke deles, da det er kjøpeoppskrift/blad som er i salg.

Og jammen ble det 1 i dag også. Lørdag 24.6.17

Litt sommerlig veske i blå farge. Nesten blå/turkis. Brukte den første veska sist helg, og den har blitt en favoritt pga str.

Ingen kommentarer: