5. juni 2017

En duppe ditt som du bare "må" ha

Har du hatt en fin pinse? Jeg har benyttet pinsen med mye tid på hobbyrommet med kortlaging til flere anledninger fremover, fiksing av klær og øvd masse på å frihåndsquilte. Lapp på lapp, må til for å mestre frihåndsquilting. Oppskriften må være en haug med tålmodighet, titting på youtube og øve, øve og atter øve.

For noen uker siden, bestilte jeg meg en "duppe ditt" som brukes for å lage sømrom på mønstrer. Denne er bare så genial og kommer i flere størrelser. Legg den inntil mønsteret og sett en blyant/kulepenn i hullet og følg mønsteret rundt. Da kan du velge selv hvor mange millimeter du ønsker i sømrom. Etter jeg investerte i denne, har jeg faktisk brukt den en del. Ønsker du en slik også? Send meg en mail til annijoha@online.no, så fikser jeg.


Litt rart at jeg ikke har sett noe tilsvarende i norske nettbutikker eller fysisk i butikk, men jeg kan garantere at mine er flittig i bruk. For under en 50 lapp, så har du ett genialt hjelpemiddel og som blir perfekt rundt hele mønsteret.

Ingen kommentarer: