10. desember 2015

Jula 2015 nærmer seg.....

Julen 2015 nærmer seg med stormskritt. Og det er jo denne tiden som er så utrolig koselig og fin. Ut å spise god mat med venner og familie "nesten" hver dag nå i førjulstiden. Det burde ha vært rom for det ellers i året også, men da er det så mange som ikke har tid og anledning til den uformelle middagen som regel.

Nå er vi halvveis inn i 2 uken i advent og venter straks på å tenne det 3. dje lyset til søndag. Det er denne helgen som er "midten" i julekalenderen. Da er det bare å bruke resten av ventetiden med å sende julekort, innkjøp av litt mat, stelle og pynte litt i huset. Vipps, så er julen her.

Jeg har laget en del til julemarkedene som jeg har deltatt på, som sikkert flere av dere har fått med dere. Allerede nå, har jeg begynt å produsere til neste års julemarked, og har mange ideer på julegaver for 2016 allerede. Det vil si, jeg trenger den tiden som er til neste år, når en skal produsere litt selv. Godt en er kreativ i 10 av 12 mnd i året. Og.... det er nå på denne tiden jeg er mest produktiv, når julemarkeder er over og alle stresser til jul. Er litt stolt at alle julegaver var i boks tidlig i november.

Nå er det på tide å ønske dere alle
en riktig god jul og ett herlig nytt år!

Ingen kommentarer: