16. desember 2015

Mitt garnfrobruk


Her ser dere mitt garnforbruk + litt mer enn det som er på bildet. Sånn ca dobbelt så masse. Dette bildet tok jeg etter kjøp på posesalg (som ble en hel søplesekk)

Har i år som tidligere notert hver meter jeg har strikket og hvor mange kilo og nøster med garn som har gått med. Det er ikke lite. ca 2 mil med garnmeter har gått med. Det meste har blitt til kreftluer, jeg er stolt av å kunne bidra såpass mye. Stolt i den grad at jeg har vilje til å hjelpe andre som trenger min hjelp når de er syke. Det er litt kostnader i garnet, men jeg ser på det som en terapi for meg selv også. Terapi, er å ha noe i hendende spesielt de dager en ikke føler at kroppen duger til noe som helst og sofan er min beste "venn".
Tenk om alle mine håndarbeidsvenner i hele vårt langstrakte land hadde strikket 1 lue til en kreftpasient, da hadde vi hjulpet mange da.

Nå tenker jeg å ta en liten juleferie fra luestrikking, og for så å strikke litt ullgaver til neste jul. Strikker med ull på vinter og bomull på sommeren.



Ingen kommentarer: