2. desember 2015

Advent, den fine ventetiden.....

Desember er en vakker måned, med advent som hovedtema. Selv elsker jeg denne tiden, og spesielt når jeg kan si at alle julegaver ble ferdig innkjøpt i november. Innpakkingen tar jeg litt nå og litt da, for da blir ingenting kjedelig. Kreative pakker, er det artigste jeg vet. Innpakningen har mye å si.

Litt hva jeg har gjort i november og hittil i desember. Har deltatt på 2 julemarkeder, som hver har krevd sitt av klargjøring, merking, prising, markedsføring, gjennomføring og ikke minst opprydning og oversikt over hva som faktisk er igjen. Oppdaterte lister er i mitt syn veldig viktig. Selv produserer jeg gjennom hele året, og det ligger mange timer bak et julemarked. 

Alltid hyggelig å høre hva andre syntes om det du har laget, arrangementer og ikke minst total helheten. Julemarked har fått litt "trendsetting" i seg også. Er ikke alltid like enkelt å vite hva kommer på julemarked i 2016 allerede nå, men jeg prøver å tenke ut og har allerede begynt å produsere til neste års julemarked. Kommer tilbake med hva det er etterhvert, om ca 1 års tid. he he

Ønsker dere alle en flott advent og nyt hver dag som det skulle vært den siste. 


       


             












                 













Ingen kommentarer: