8. november 2020

Blir elektronisk "julemarked" på meg i år!

 I år har valget mitt landet på å ikke være fysisk på stand, men eller selge via markedsføring på facebook og andre sosiale medier. Årets julestrømper med navn, har helt klart vært meget populært.  Har også laget mange grytekluter i forskjellige farger, og mange munnbind. Har laget 7-8 forskjellige modeller av munnbind og funnet min favoritt. Virker som det er den som er meget populær ellers på nettet også. Denne trenger du ikke nesebøyle til og sitter godt i ansiktet. Ellers har jeg sydd min 5. reisebag. Den er superfin for en helgetur, her har du god plass til det du måtte trenge. Pute til campingvogna er ferdig. Her har jeg brukt blant annet broderimaskinen for teksten.  Finner du noe du kunne tenke deg å bestille, så er det bare å sende meg en mail til annijoha@online.no Jeg deler ikke oppskrifter/mønster som er til salgs!



  




Ingen kommentarer: