29. september 2019

Kopper, hjemmestrikk og markeder

Liker veldig godt å lage personlige gaver, og det håper jeg kundene også setter pris på. Her presenterer jeg noen kopper som er laget til fremtidens markeder av diverse slag.  Det er tidkrevende, men gøy å lage egne design og noen er kjøpt fra forskjellige nettsteder. Kundene kan velge farge, størrelser, ensidig eller tosidig design m.m.





 





                                       


 

Slik kan det se ut på marked, og spesielt når plassen blir litt liten. Den er egentlig ikke liten i den forstand, men undertegnede har alt for mye å presentere.


Genser strikket i 10-12 år og har en dæsj rosa. Oppskriften er gratisoppskrift fra nettet. 

Strykejernet mitt er med mange steder, og nå har jeg gått til innkjøp av ett lite reisestrykejern. Tanken bak er at dette strykejernet er jeg ikke så redd for å skade eller ødelegge som jeg er med mitt smartstrykejern. Jeg driver med lappeteknikk som mange av dere allerede vet, så i reisestrykejern etuiet mitt har jeg sydd fast "strykebrett stoff" inni. Nå kan jeg trygt og forsvarlig bruke det som strykebrett på turer. Veldig praktisk når jeg holder på med for eksempel loggcabin, hvor det er mye stryke, skjære, sy, stryke, skjære sy osv osv. Det mest praktiske er jo at jeg kan ta med meg strykejernet hjem når det fortsatt er litt varme på jernet. (ikke glovarmt da)


 

Ønsker dere en fin og kreativ høst, og ønsker du å bestille eller kjøpe noe av det jeg har ferdig laget? Da er det bare å ta kontakt her med kommentar eller sende meg en mail til annijoha@online.no

Ingen kommentarer: