1. februar 2019

Ønsker å vise dere litt av det jeg har laget i det siste. Det er stort sett rester, både sokkegarnet og en del av stoffene faktisk. Det kan bli noe av rester også, her har jeg strikket størrelsene på sokkene utfra garnmengden jeg har hatt igjen. 

Så har jeg laget en løper og en brikke med en linjal som heter Quick Curver ruler, det er en kjempe morsom linjal som finnes i mini og stor utgave. Denne teknikken skal jeg demonstrere om kort tid i en Quilteklubb, og håper de liker denne linjalen nesten like mye som jeg gjør. Jo flere vi er som kan inspirere hverandre jo gøyere blir det. Denne linjalen er også en fin måte å bruke opp en del restestoffer med. 

Så har jeg lekt meg litt med broderimaskinen igjen, laget en liten løper med 2 figurer, og en løper med 3 figurer og større utgave enn den minste. Minste løperen ser dere nederst til venstre i montasje bildet. 


















Ønsker dere alle en riktig god helg, og vær så kreativ du bare orker. Sikker på at vi utsetter både det med dement og tidlig død, for vi skal jo bli ferdige med alle prosjekter før vi gir oss


Ingen kommentarer: