7. januar 2019

Annie gjør ting hun ikke kan!

Riktig godt nyttår. Nå har jeg endelig hoppet ut i det med begge bein og armer og bestemt meg for å bruke overlockmaskinen som mer eller mindre har støtt urørt på syrommet i 2-3 år. Hva skulle jeg egentlig med en overlockmaskin? Hadde store tanker på å sy meg egne klær, men så har jeg ikke hatt energi til å prøve, teste og feile sånn uten videre.

Nå er tiden inne og i dag har jeg sittet på både youtube og andre interesserte internettsider, og lysten kom i løpet av veldig kort tid. I dag, har jeg sydd1 par votter i imitert skinn, 3 bukser til baby og små barn. Kjempe tøy, må bare innrømme det før som sist. Har virkelig fått dilla, så da er det bare å fortsette å øve, øve og øve.

Bukse på dette bildet er ca str 2 år og vottene er voksen størrelse.

Bildeserien under viser en enkel måte å sysammen buksen på. Denne buksen er str 50-56, og kan med enkle grep justeres i størrelsen. 

 
 
 
Det neste som skal syes nå, må være ett plagg til meg selv. Sømbyste står nå høyt opp på min ønskeliste, slik at tilpasningene skal gå som en drøm. Håper virkelig denne gleden jeg har kjent på så langt, vil vare veldig lenge.

Ingen kommentarer: