30. november 2018

Julemarked 2018

Julemarked 2018 er i full gang, og jeg henger så vidt med i svingene. Her går det unna "Gunnar", som vi sier.....
Herlige Fetsund Lenser hadde julemarked sist helg, det var så nydelige kulisser med sola, rim på trærne og noen kuldegrader. Vi stortrivdes, men var jammen godt å komme inn i varmen på ettermiddagen og kvelden også. Besøkende var bra og salget med. Det er årsaken til at jeg må svinge meg i valsen å produsere mer til helgens julemarked som er lokalt her på Flateby. Gleder meg stort, men ett skjær i sjøen..... Det er nemlig at jeg solgte min symaskin på tirsdag og min nye ikke har kommet i hus. Kommer trolig ikke før på mandag, selv om alt annet utstyr til maskinen har ankommet allerede. Har tatt frem en "gammel" symaskin på ca 1,5 år, men den er langt ifra så god å sy på og denne har ikke broderidelen som jeg burde hatt nå. Men, den som gleder seg har jo hele tiden noe å se frem til. Og, i mitt tilfelle er det dette vidunder av en sy- og broderimaskin. Denne skal jeg ha i mange år, og produsere mye fint med.

Har kjøpt meg kopp-presse også, så nå lager jeg kopper med ønsket tekst og design på. Send meg en mail og jeg tar opp bestilling. Min mailadr. er annijoha@online.no

Ellers har jeg lagt ved noen bilder av ting og tang jeg har laget den siste tiden. Broderier på broderimaskinen min (lace) og bokmerker i tillegg til noen skikkelige koselige grytekluter. De sitter jeg å produserer flere av i kveld, da de forsvant på under 30 minutter sist. Det er så hyggelig når noen liker det en har laget.

Ønsker dere en fin førjulstid, nyt og kos dere frem til jul














Ingen kommentarer: