9. oktober 2018

En liten brikke


I kveld, har jeg kost meg ved broderisymaskinen. Da ble denne lille bordbrikken til. Den var så morsom å lage, så nå blir det flere i forskjellige farger. Se på videoen, må si jeg er imponert av hvor fort det vannoppløselige stoffet fungerer ved å bare forsvinne. Mønsteret har jeg funnet på nettet. 
Metoden er enkel, men kreves litt presisjon på nålen for å få mønsteret til å passe til stoffet. Jeg elsker når kreativiteten kan få lov å utforske for meg nye teknikker. 

Blir til stadighet imponert over hvor kreative personer er, som lager oppskrifter, utforsker nye teknikker og ikke minst produkter som blir oppfunnet. Vi er heldige som lever i de -10 årene som vi gjør. -80 og -90 tallet laget de remser av stoffer ved å tegne opp og klippe. Nå har vi linjaler som er nøyaktige og skjærekniver som gjør at alle kanter blir veldig pene. Tider forandrer seg og vi med. he he







Ingen kommentarer: