18. juni 2018

Broderimaskin

Har for noen uker siden "endelig" kjøpt meg en pent brukt sy- og broderimaskin. Utrolig mye fint en kan lage, og verden har åpnet seg med nye øyne. Morsomme design, tekster en kan lage selv. Muligheten er også å kjøpe. Nå har jeg testet og kost meg i noen uker allerede, og ser allerede nå at det må spares til å kjøpe en ny med flere muligheter. Ser virkelig at dette er noe for meg. Har laget en del maritime motiv, og skal lage sette samme til ett sommerteppe 9 x 9 inch store (ca 23x23 cm store).
Smekker til de minste er også produsert, med teksten 50 % mama og 50 % papa (stemmer med en m og en p). Tar opp bestilling på smekker, med ønsket stoff farger, og motiv. Maskinen syr også korssting. Kan vel allerede nå garantere at det blir lagt ut mer etter hvert fra min nye lidenskap. Ønsker dere en riktig god sommer, om nyt ferien som står for tur.

 
 

Ingen kommentarer: