10. februar 2018

Restekassa, får fortsatt gjennomgå!


Som jeg skrev tidligere i januar, så har jeg gått drastisk til bunns i restekassa med stoffer. Utrolig kreativ ide, syntes jeg.... Problemet er at det ikke syntes enda at jeg har tatt mye stoff og laget så mye siden jeg startet opprydningen.

Lang løper, med 60 graders vinkler og 7 inch store. Mangler kun
lukkekant. Har også laget en brikke/duk i samme stil og farger. 

Grytekluter med isolerende vatt og bordvatt, rester fra en duk som ble produsert tidligere i 2018

60 grades brikke med 7" (inch) trekanter


Løper og brikke med 60 graders linjal. 6" store trekanter

Mug rugs til kaffekopp og asjett. Mug rugs er en "liten" spise-
brikke beregnet til "kaffekosen". Hadde noen rester etter store spisebrikker
i maritim stil, og da måtte jeg la det modnes litt- før det ble 6 mug rugs. 

Denne er også laget av rester! Her fikk jeg inspirasjon etter ett bilde på 
Pinterest. Hadde ikke noe annet enn bildet å se etter, men det hjalp å være litt kreativ og gjøre sine egne mål og sitt eget utseende. Elsker å utfordre meg selv på nye ting. 

Som dere kan se, så har det blitt litt de siste ukene. Det er så gøy å få være kreativ, selv på dårlige dager finner jeg roen på syrommet. Strikker en genser til meg selv samtidig som heter "Alxander genser".  Er dame genser og skjørt.  Besøk gjerne gjerne gruppen "hobbyhjørnet" på facebook. Der kan du få inspirasjon, gi inspirasjon og ikke minst hjelpe andre med å være kreative. 



Ingen kommentarer: