10. februar 2016

En ny statsborger blir født....

Fødsel er en helt normal del av livet våres, men de aller fleste blir født enten på sykehuset eller planlagt hjemmefødsel.

Det hender at fødselen går veldig fort, og at sekundene teller...... Jeg har selv vært ambulansepersonell på 2 fødsler, og det er en stor begivenhet å være en del av. En fødsel kan ta veeeeeldig mange timer, eller vips så er barnet ute.

Nå lager jeg luer til barn som blir født i ambulansen. Luene er ikke ment som medisinsk behandling, men som ett minne av at barnet er født i en ambulanse.

Jeg lurer litt på om jeg skal brodere inn skriften "født i en bæ bu", vi får se :) Som dere ser, så har jeg strikket inn fagmerkingen.

Legger ut ett bilde i dag, så legger jeg ut ett bilde når lua er helt ferdig.

Ingen kommentarer: