17. februar 2016

Løperen ved navn Island Chain


En kjempe artig løper å sy, og disse blir ikke de siste jeg lager. Mange har sydd denne løperen som heter Island chain. Den finnes i 1000- vis av varianter på bl. a. facebook i mange forskjellige grupper. Trodde aldri jeg skulle sy denne selv, men så feil skulle jeg ta. Denne så "så" vanskelig ut, og denne hadde jeg ikke oppskrift på. Helt til jeg en dag, så at oppskriften hadde stått i quiltemagasinet 06/15. Da måte jeg jo bare prøve jeg også.

Jeg har laget den i 2 varianter, men må kjøpe mer stoff før den første er helt ferdig. Er ikke vanskelig å sy og passer også for nybegynnere.Nå må må jeg på stoffbutikken senere i dag, og kjøpe til en påskeløper ihvertfall i tillegg. Når jeg først er i gang, så kunne jeg jo laget en til jul også osv osv, sånn kan jeg bare fortsette. Alltid en grunn for å sy noe som er forseggjort og artig.

Konklusjon: Ja, det blir noen til, kanskje jeg deler med dere på bloggen også etterhvert.

Her er to av de jeg allerede har sydd, må bare få på en ramme på den ene, før jeg kan begynne å quilte.


PS: disse er ikke ferdig strøket!



 

Ingen kommentarer: