23. juni 2015

Sitter her å tenker......

                                       
Sitter her å tenker på hvor langt vi har kommet allerede inn i dette året, og hvor fort alt ting går unna. Dagene kommer og dagene går, ligger noe dype tenker i den setningen. Alternativet vet jeg er mye verre, men allikevel.... Først og fremst tenker jeg på, hva gjør jeg til høsten. Sitter å leser kurskatalogene til forskjellige husflidslag, og er jammen ikke så mange av de kursene jeg har lyst å gå på til høsten. Så tenker jeg på, hva jeg skal lage til årets julemesse.... Må være tidlig ute å være kreativ, viss ikke blir ingenting gøy å produsere. Skal jo lages av litt varme og kjærlighet, og da begynner jeg å tenke på lueprosjektet som jeg er kontaktperson til. Det heter kjærlighet og varme på veien. Hvor mange luer klarer jeg å samle inn i tillegg til  å produsere selv? Neste levering er i oktober. Forstår, det er mye å tenke over. he he.
Har fått litt dilla på å strikke kluter med forskjellige mønstrer, men det er vel noe alle lager til julemesser og markeder i år som i fjor. Derfor skal jeg styre unna det..... Har noen småtterier på gang, men ikke nok ideer enda. 
         Kanskje du har noen gode forslag og lyst å dele med meg? Send gjerne link til bloggen, eller send meg en mail.




Ingen kommentarer: