13. april 2015

Resultat etter en helg med sying!

Vi var 10 herlige damer som møttes på lørdag og søndag denne helgen og koste oss med symaskinene. Det ble så mange fine resultater og mye kreativitet dukket opp blant gjengen. Her er noen av mine produkter. Strikkemappen, har jeg tenkt på lenge, men ikke satt meg ned å sydd. Har bare sett ett bilde fra nettet på tilsvarende, men jeg har sydd min på egne mål, ideer og ønsker. Ser allerede noen små endringer jeg vil gjøre neste gang jeg skal sy noe tilsvarende, så da kan det hende at det blir en modell til før jeg vet ordet av det :)

Så laget jeg grytekluter med varmeioslerende for, som gjør at du ikke brenner deg når du tar ut langpanna. Jeg har brukt varmeisolerende for på hele min gryteklut, noe som strengt tatt ikke er nødvendig.

Hadde noen små rester igjen av stoffbiter som har blitt skåret opp i små trekanter og så sydd sammen som stjerner. Dette er mugrugs til å sette asjetten eller kaffekoppen på. Med enkle ord, en mindre utgave av spisebriketter.


 

Ingen kommentarer: