16. august 2019

Hei på deg!

Hei og vel overstått sommer? Her har det virkelig gått lang tid fra forrige innlegg, og det har ikke noen ting med at ting ikke har blitt produsert. Her er noe av det jeg har laget i sommer.

Dette er Kathrine genseren, eller Farmen genseren som den også blir kalt. Strikket i Viking Air, ett aldeles nydelig garn å strikke med. 
Glassbrikke eller mugrugs med både bil og motorsykkel motiv. Disse kan lages i flere størrelser og en kan også bruke disse til andre motiv. Eks. applikere på bagger, vesker m.m eller brukes som "dørskilt" til barnerommet. Dersom det er plass, setter jeg inn navnet til eier i rubrikken på panseret.

Her har jeg laget øredobber, og det har blitt produsert i mange forskjellige farger. Har du en ynglingsfarge og ønsker deg øredobber? send meg en melding og det ordnes. 
Brodert fjellsko på lin og dette skal bli en pute til en turglad person
På årets ferietur i Rogaland, måtte turen gå innom spinneriet i Oltedalen.  Kom "bare" ut med 200 garnnøster, men skal jeg si jeg strikker/produserer om dagen. Det er så gøy og deilig å strikke med godt og mykt garn. Nå blir det mange flotte luer til kreftpasienter på Ahus, og som dessverre må motta cellegift. Disse pasientene er ekstra utsatt for å fryse, og spesielt i den tiden de mister håret. Derfor syntes jeg det både er viktig og riktig å være med i prosjektet som heter "kjærlighet og varme på veien".
I sommerferien var det litt kjølig på starten, så jeg strikket lue og pulsvarmere. Slapp heldigvis å bruke det. 

Laget bursdagskort til en 14 åring, som er KTM "gal" og kjører 108. Mottaker var imponert og kjempe glad for kortet. Det var hyggelig tilbakemelding.

Så har det denne sommeren også blitt produsert en del sokker. Tror jeg begynner å fylle lagret og er klar for årets  høst -og julemarked
Ønsker du noe av det jeg har laget eller har lyst å bestille noe som ikke er avbildet? Send meg en melding, så ser jeg på om det er overkommelig og mulighet til å bistå. 

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig god helg, og kjempe gøy at så mange har vært innom å lest på bloggen i sommer. Det liker jeg, men trykk gjerne på følgerknappen også-




Ingen kommentarer: