2. august 2018

Godt å være "synlig"

Uansett hvordan sykdom du eventuelt har, kan det være en fordel å fortelle det til de nærmeste, familie, venner, kollegaer osv. Alle som du faktisk bruker tid med. Det kan være forskjell på liv og død. De som kjenner meg, vet at jeg brenner for å forebygge innen faget førstehjelp og akuttmedisin. Mest sannsynlig en yrkesskade, da forebyggende arbeid alltid har vært en del av livet mitt. De aller fleste i mitt nettverk, vet at jeg har en sykdom som er årsaken til at "Epipenner er min faste følgesvenn".

Første bilde viser mitt etui, hvor det er plass til 1-2 Epipenner. 

Legger  ved ett bilde, som viser hva Epipenn er og størrelsen på sprøyten.

Dette etuiet/mappen har jeg 4 Epipenner og andre viktige medisiner. Her har jeg sydd på en hempe, som gjør at jeg kan henge den på for eksempel tursekken. Denne type medisin bør alltid være lett tilgjengelig 

Ønsker dere en fortsatt fin kveld og nyt helgen som straks står for tur. 

Ingen kommentarer: