8. august 2016

Mine tanker går til årets julemarked 2016........

Tiden nærmer seg med stormskritt, og jeg kjenner pulsen øker bare med tanken. Tanken på årets julemarked. Ute regner det og uler rundt huset. Tror de kaller det sterk kuling jeg, for det er virkelig kast i vinden.
Uansett, så er det 08.08.16 i dag, og det er 3 1/2 måned igjen til årets julemarked. I ferien, har jeg strikket noen kluter, luer og en sommer topp til meg selv, men det er jo ikke noe av det som kan selges til jul. Dette er ting som allerede er bort lovet. Må nok sette meg ned med symaskinen, og være kreativ den neste tiden. Utfordringen er jo hva nytt skal jeg lage, hva vil bli solgt på årets julemarked? Hva kommer de andre til å lage, og ikke minst er vi enige om prisen om vi lager noe likt? Forstår dere? det er jammen mye hensyn å ta. Som regel får jeg beskjed om at jeg er for billig, og langt ifra for dyr.

Som flere følgere fikk med seg før sommerferien, så hadde jeg sydd noen nye trekk og puter til vår nyinnkjøpte og gamle Frøken Lykke. Her kommer resultatet. Frøken Lykke har vært trofast i hele ferien, så hun fortjente innsatsen jeg la inn av timer i forkant.




Ingen kommentarer: