14. juli 2016

Sommer og sol er på vei.........

Tiden nærmer seg for sol og varme får vi håpe, og nå har jeg sydd nye puter til båten. Det var noen slitte skai sitteputer og ryggputer. Har her brukt gamle olabukser i forskjellige kvaliteter og sydd sammen. Brukt en ny skumgummimadrass inni kjøpt for ett par hundrelapper og bare skåret til. Ble ganske så fornøyd. Det ble 3 sitteputer og 2 ryggputer


Båten er døpt lykke av tidligere eiere, og vi har latt båten fått beholde sitt opprinnelige navn av flere årsaker. På den ene blå koseputen (ikke ryggputen) så har jeg brukt HTV vinyl og strøket på puta 
navnet LYKKE,

Har også lært meg mer om vinylhobby den siste tiden, og det har jeg bare 2 ord å si om "kjempe artig". 
Her har jeg laget en T- skjorte til en kamerat som får til alt han skal prøve å reparere i ekte redneck stil. Så han var en verdig eier av denne t- skjorta. 

Har også ei tante som fyller 70 år i dag, vil selvfølgelig gratulere henne så mye med dagen på bloggen også! Vanskelig å finne på en gave til ei som har alt. Så kom det ett ønske og det var lakris og marengs, JA- da ble det det i gave da :) GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN TANTE!



Da er det igjen å ønske dere alle lesere en riktig så god sommer, og skal ikke se bort ifra at det kan komme ett innlegg med noen andre rariteter eller tips på veien i sommer.

GOD SOMMER 

PS. kommer solen frem, så husk solfaktor DS


Ingen kommentarer: