29. mars 2016

Livet er herlig med en stoffpakke eller flere :)

Påskeaften dag og kveld ble gjennomført med gode venner. Vi var en tur på påskemarked i Lennartsfors i Sverige, og måtte bare en tur innom Quiltebutikken Lappelisa. Kom ut med noen meter med "nye" stoffer, og produserte 2 toalettmapper i går kveld. I dag, hentet jeg en bestilling jeg hadde inne i en norsk nettbutikk, prisen var 10 kr meteren. Tror jeg fikk ca 50 meter i forskjellige stoffer. Nå blir det produsert mye fint fremover. Gleder meg allerede. Mye av det billige stoffet har jeg tenkt å bruke som støttestoff og forstoff (bakstykke), Noe egner seg selvfølgelig også til fremsiden, og ikke minst lukkekanter. Stripete stoffer er toppers til dette.



Ønsker alle lesere en riktig så koselig tirsdag, selv om det regner. Følg meg gjerne på bloggen, og koselig om du legger igjen en hyggelig hilsen. Er det ønskelig at jeg legger ut noen oppskrifter på det jeg lager, og som ikke er kjøpemønster? Ja, da må du trykke følger :)


Ingen kommentarer: