4. februar 2016

Produserer vesker til den store gullmedalje om dagen....

Hei!  Flere vesker er på gang og nå er jeg på veske nr 3 på snart 3 uker. Veskene har jeg sydd i 3 str, og personlig syntes jeg de er 3 helt forskjellige også.

Den sorte lagde jeg på kurset, og det ble en weekendbag, den mellomstore har jeg brukt "Postcard" stoff fra Stoff og Stil. Den minste som jeg snart er ferdig med, har jeg brukt forskjellige små lappeteknikkstoffer i brunt, beige farger. Bilde av den siste kommer senere.

Oppskriften til veskene har stått i Quiltemagasinet nr 03/15.

 Utvendig har jeg på den ene siden lomme uten glidelås og en med glidelås + en "hemmelig lomme" (3 lommer i en lomme) på andre siden har jeg kun laget en enkel lomme med lukkekant øverst.

Her ser dere noen bilder av hvordan jeg har valgt å lage innvendige lommer. Den ene siden har jeg strikk og den andre siden har jeg 3 lommer + 1 lomme med glidelås

Ingen kommentarer: